lördag 25 augusti 2007

Back to business

Hey, activity! Jag jublar, mest för att jag är för lat för att ta första steget själv.

Sedan sist; Brutal Original har sammanstrålat för gurkhäng i regnet och enorma mängder tequila.

Snart börjar vardagen igen, och jag måste erkänna att jag ser fram emot det (med skräckblandad förtjusning förstås). Om typ tio månader ska jag ha skrivit min magisteruppsats! Och jag har ingen aning om vad jag ska skriva om. Jag borde ta mig i kragen, klippa mig och skaffa ett jobb, så jag slipper bestämma det.

2 kommentarer:

Preskinn sa...

"Enorma Mängder Tequila"
I beg to differ. Men Tequila non the less.

Menar du att du ska lägga ner studierna och jobba istället?

Malice sa...

Det var nog stora mängder för att göra mig i det närmaste benlös, det slog till snabbt och skoningslöst.